De reis

2 oktober 2020 - Hoogezand, Nederland

Na anderhalfjaar voorbereiden is het nu toch zo ver dat we zondag weg kunnen. Het begon eigenlijk 2 jaar eerder met de aankoop van onze camperbus. Dat beviel ons zo goed dat het idee van een lange winterreis vlam vatte.

Inmiddels zitten we in een heel ander tijdperk; Covit-19! Niemand, hoe oud ook, kent dit niet. Alles staat op zijn kop, we moeten ons anders gedragen en zekerheden zijn geen zekerheden meer. Dit Covit-19 tijdperk heeft ook de zekerheden van onze reis naar het zuiden grondig in de war geschopt. Het kan zomaar zijn dat onze reis dagelijks een andere bestemming krijgt. Het wordt laveren naar veilige Corona gebieden.

Ons eerste grote bestemming is Italië, via Duitsland en Oostenrijk.

We starten ergens bij Verona en volgen de adriatische kust naar de punt van de "Laars". Dan hebben we al meer dan 2500 km gereden in Italië. Het wordt spannend of we naar Sicilie kunnen. Daar zijn speciale Corona maatregelen. Daarna terug langs de Middellandse Zee. Hopelijk is het dan mogelijk de mooie Italiaanse steden te bezoeken.  Alles is met de Corona mitsen natuurlijk.

Zondagmiddag vertrekken we.😃

1. Lucia:
    2 oktober 2020
    Spannend allemaal van wat jullie gaan zien! Heel veel plezier en kijk uit met de Corona!
  2. Elayne:
    3 oktober 2020
    Heel veel plezier! Ik zou mezelf echter niet zijn als ik niet even jullie er op attendeerde dat je Covid met een 'd' schrijft. :P
  3. Franspas:
    4 oktober 2020
    wij wensen jullie héél veel plezier. kijk goed uit en zorg dat jullie weer gezond en heel terug komen.
  4. Wim van der Wiel:
    5 oktober 2020
    Spannend zo'n reis. Beiden heel veel goede ervaringen gewenst. Je zult onderweg ontzettend veel zien en beleven. Geweldig!