Rustig

27 november 2020 - Lesina, Italië

26-11

We relaxen behoorlijk. We wachten wat de Italiaanse overheid voor maatregelen gaan nemen. Moeten we naar huis, kunnen we naar het zuiden rijden , kunnen we binnendoor naar de regio Lazio of moeten we blijven? Momenteel lopen we ons ritje langs de boulevard en terug door het stadje. Af en toe zien we leuke dingen. Dit keer een mooie zwarte zwaan of en grote troep stadsduiven die allemaal gelijk opvliegen van het kerkdak.

20201127_204327

Ook weer gelegenheid alles door te luchten, bed verschonen, schoonmaak en kleine reparaties uitvoeren.

27-11

De temperatuur is nog steeds goed. Ongeveer 2 uurtjes per dag schijnt de zon zo vel dat het 20 graden is en met zomerkleding aan het zonnen zijn. Het reeds bekende rondje gewandeld. Morgen proberen we een stuk langs het meer te fietsen.

1. Patrick:
    27 november 2020
    Bijzonder die zwarte zwaan! Houd de camper het een beetje vol? Nog geen gekkigheid gehad?
  2. Charles en Ans:
    28 november 2020
    De zwarte zwaan ging voor ons poseren, zodat we een mooi plaatje kon schieten. 🙂

Met de camper gaat het goed. Nog geen pech gehad. Heeft soms behoorlijk moeten werken. We zijn blij dat we een 2,9 liter moter hebben. Soms kleine reparaties, zoals een waterslagklem vastdraaien en lekkage van de vuilwatertank verhelpen. Verder niets.

We zijn blij met de camper.