Oppas buren

12 oktober 2020 - Klausen, Italië

Als je zolang als wij lange reizen maken, blijft de zorg om thuis bestaan. Gaat alles naar wens, de post, de planten en de zorg om onze huurster. Iemand die oppast zou wel fijn zijn.

Gelukkig hebben we fantastische buren . Zo ook Chris en Manon en hun 2 kinderen. De kinderen krijgen een klein zakcentje van ons voor het legen van de brievenbus en planten water geven.

Op de dag voor ons vertrek kregen we een verrassing. Een mand lekkere dingen, speciaal samengesteld voor de camperbus door hun zoontje Thijmen  Zo kregen we tijgernootjes, die we al hebben opgepeuzeld bij een heerlijk La Chauffeur biertje.

Bedankt!

IMG_8409

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lucia:
    12 oktober 2020
    Dan kunnen jullie lekker onbezorgd genieten van jullie vakantie!
  2. Manon:
    25 oktober 2020
    We doen het graag! Kinderen vinden het super leuk om te doen. Vanmiddag vroeg Thijmen nog moet er nog een container bij de weg? Of kan ik nog iets doen? En Marit vind het heerlijk om de planten te doen. Het liefst elke dag 🤣 . Elke dag als ze uit school komen drinken ze wat en lopen ze naar de overkant even kijken of er post is en of alles nog in orde is.
  3. Charles en Ans:
    26 oktober 2020
    Fijn dat ze zo enthousiast zijn. Het ontzorgt ons een heleboel en zijn met een gerust hart De Reis begonnen.