"Schoonmaakdag"

16 juli 2021 - Ruoms, Frankrijk

16 juli, dag 14

Ook de camper moet schoon gemaakt en gewassen worden. Vandaag leende zich goed voor. Veel wind, 25 graden, afwisselend zon. Ans heeft 3 handwassen gedaan en beddengoed verschoond. Ik heb in alle hoeken en gaten in de camper de hondeharen opgezogen. Middags hebben we Simba weer in de Ardèche laten zwemmen. Misschien gaan wij morgen ook zwemmen in deze 'wilde' rivier.

9E491B05-07BA-4C70-9972-08BD1281CFA6614BD9E8-6506-4545-907F-5C7CFCB6149B

We zitten nu tot ca 10 uur avonds buiten een spel te doen of te lezen. Vanavond was het Rumnikup en gisteren Regenwormen.

Terwijl ik deze blog schrijf zitten we aan een heerlijke Italiaanse wijn, staat er verse brie en op de achtergrond Spaanse muziek. Wat hebben we nog meer te wensen op deze reis? Op dit moment niet. We hebben besloten nog een aantal dagen hier te blijven. Het weer wordt alleen maar beter; de temperatuur stijgt na het weekend naar 33 graden. Het camperpark van de Franse organisatie Camping-Car Park. Deze blijkt veel van deze parken te beheren voor een laag bedrag. 2 tot 4 keer goedkoper dan camping en een schijntje wat je betaald in Nederland. In onze reis zullen we zeker meer gebruik maken van deze parken. Op dit park staan 100 campers, merendeel Fransen een aantal Belgen en 2 Nederlanders. Door de ruime plaatsen van meer dan 100m2 en de vele platanen hebben we geen last van andere camperaars.

De was is gedaan en ligt weer schoon in de kastjes, de hondeharen even weg en de garage netjes gepakt kunnen we morgen nog meer gaan genieten.

0DEE6387-55CE-47CD-AB87-0E649911D692

1. Martien Pas:
    17 juli 2021
    Dat lekker echt vakantie gevoel
  2. Lucia:
    17 juli 2021
    Wat is regenwormen voor spel?
  3. Charles en Ans:
    17 juli 2021
    Ik zal morgen een foto uploaden van het spel. Het is erg leuk.
  4. Sas:
    17 juli 2021
    Haha nice! Lekker aan de spelletjes! Top punt van genieten lees ik alweer "vrij zijn en doen waar je zin in hebt" 😀
  5. Charles en Ans:
    20 juli 2021
    Ja, ja dat proberen we wel. Het blijft een beetje vreemd, de vakanties zijn zo gepland. En nu zien wel wat we willen. Voor deze lokatie hadden we 2 dagen. Morgen staan we al een week.