De Rust

15 januari 2023 - La Pobla de Farnals, Spanje

Na een hectisch en teleurstellend najaar van 2022 zijn we vlak voor Kerst vertrokken vanuit Hellendoorn naar Spanje. We zijn drie weken verder en nu gaan we pas de rust vinden. De astma van Ans is weer onder controle en de verkoudheden van ons hebben we in Franrijk achter gelaten. Het huis zijn in goede handen van onze buren en de makelaar. De dagvaarding is overhandigd aan de afgehaakte kopers en rust nu in handen van onze advocaat. Eindelijk Rust!

Nu de rust eris, is de inspiratie terug mijn blogs te beginnen. Zoals gebruikelijk zal het niet alleen een reisverhaal zijn waar we zijn geweest, maar ook wat ik zie en ervaar van het land.

In de eerste bolgs zal ik zo nu en dan teruggrijpen op de afgelopen 3 weken.

1. Lucia:
    15 januari 2023
    Lekker genieten na alle ellende en ik ben benieuwd naar jullie verdere verhalen van deze reis!
    Groetjes van Lucia❤️
  2. Martien Pas:
    16 januari 2023
    Geniet er lekker van en ben zeer benieuwd naar jullie reis verhalen 🌴☀️🌈🍨🏄‍♂️🏄💺🏰
  3. Joanne Wassenburg:
    Wat heerlijk.
    Lekker tot jezelf komen.
    Geniet van al het goede liefies en al het andere lekker laten waar het hoort.
  4. Charles en Ans:
    21 januari 2023
    Dank je wel Joanne. 🙂
  5. Wim van der Wiel:
    16 januari 2023
    Fijn om van jullie te horen dat je rust hebt gevonden. Wij hopen met jullie dat de perikelen van het huis, enz. snel zullen zijn opgelost.
    Geniet van jullie reis en we kijken uit naar het volgende verhaal.
    Gonnie en Wim
  6. Charles en Ans: