Reacties

Reacties 51 - 100 van 148

Naam Reactie Datum
Charles en Ans Ja dit hoort allemaal bij. Elke dag beleven we wat… 18 nov. '20
Wim van der Wiel Ja, dat is natuurlijk een teleurstelling als je dan… 18 nov. '20
Martien pas Wel avontuurlijk 18 nov. '20
Charles en Ans Voor jou genoegen zullen we zeker terugkomen. Alleen… 17 nov. '20
Charles en Ans Ik weet niet of jullie al in Italië zijn geweest.… 17 nov. '20
J.C. Pas Beste vakantiegangers, het lijkt mij dat jullie een… 17 nov. '20
Lucia Prachtig! 16 nov. '20
Charles en Ans Wij zijn nog lang niet uit gereisd en zijn nog niet… 16 nov. '20
Charles en Ans Ja het gaat fantastisch. Wij zijn het nog lang niet… 16 nov. '20
Lucia Lekker relaxen en veel plezier met jullie verdere… 15 nov. '20
Remy Netten Het ziet en klinkt fantastisch allemaal! Ik ben blij… 14 nov. '20
Charles en Ans Dat zal ik zeker doen. Het is hier een milt klimaat.… 13 nov. '20
Martien pas Mooi daar om met mijn pensioen er een te gaan 12 nov. '20
Charles en Ans Het is momenteel overal een risico. Italië kent 2… 10 nov. '20
Charles en Ans Ja, het is echt vakantie. We zien veel, soms ook hele… 10 nov. '20
Marianne Pas Ook hier een beetje vakantiegevoel. Na het ophangen… 10 nov. '20
Wim van der Wiel Wat een prachtige opname van dat roodborstje. Wat… 9 nov. '20
Charles en Ans Dank je ☺ 9 nov. '20
Lucia Mooi beschreven verhaal, net of ik er bij ben 8 nov. '20
Charles en Ans Je vergeet ook zo snel zeker de details en dat is… 8 nov. '20
Charles en Ans 🙄🤥 8 nov. '20
Wim van der Wiel Mijn ervaring daarbij is dat ik alles weer kan herbeleven. 5 nov. '20
Wim van der Wiel Dit is schitterend. Leuk, zo'n smal straatje… 5 nov. '20
Charles en Ans We hebben helaas weinig contact met Italianen. Alleen… 5 nov. '20
Charles en Ans Ja hoor er valt zoveel te zien. We zien zelfs zoveel,… 5 nov. '20
Charles en Ans Als het niet was gelukt hadden we de camper op een… 5 nov. '20
Charles en Ans Moeilijk of niet; je kan niet meer terug. Uiteindelijk… 5 nov. '20
Marianne Pas Tijd voor bezinning op leven en dood op zulke gedenkdagen......… 4 nov. '20
Wim van der Wiel Houdt het dan toch eerst maar alleen op genieten van… 4 nov. '20
Wim van der Wiel Wat voel je je in een moeilijke positie dan. Het maakt… 4 nov. '20
Lucia Spannend zeg, gelukkig konden jullie toch naar de… 3 nov. '20
Charles en Ans Groetjes terug. Ja we missen wat, maar daar is zoveel… 2 nov. '20
Charles en Ans Een goed katholiek knoopt ook eigen feestdagen aan… 2 nov. '20
Charles en Ans Ja bij deze camper plaats wel we hebben ook camperplaatsen… 2 nov. '20
Wim van der Wiel Jammer, dat je door Corona dan toch veel mist. Maar… 2 nov. '20
J.C. Pas 1 november Allerheiligen 2 november Allerzielen een… 2 nov. '20
Franspas Ziet er mooi uit. Staan jullie daar nu alleen? 2 nov. '20
Charles en Ans Dat weet ik niet zeker, we naderen wel de Appenijen.… 1 nov. '20
Wim van der Wiel Dat stutten komt mogelijk ook door aardbevingen? Dit… 30 okt. '20
Charles en Ans Het is niet alleen gaaf, het voelt ook gaaf. We hebben… 29 okt. '20
Remy Netten Ziet er erg gaaf uit! 29 okt. '20
Charles en Ans We komen steeds zuidelijker en dan zien we de planten… 29 okt. '20
Lucia Prachtige omgeving en ik zag op 1 van de foto’s… 28 okt. '20
Charles en Ans Ja en we zijn nog maar aan het begin van De Reis.… 26 okt. '20
Charles en Ans Een kunstgeschiedenis ook is het zeker. Zoveel kennis… 26 okt. '20
Charles en Ans Het is zeker een aanrader voor iedereen. Italië is… 26 okt. '20
Charles en Ans Fijn dat ze zo enthousiast zijn. Het ontzorgt ons… 26 okt. '20
Manon We doen het graag! Kinderen vinden het super leuk… 25 okt. '20
Lucia Prachtige foto’s! 25 okt. '20
Sas Gaaf hoor, net een kunstgeschiedenisboek. De 19e eeuw… 24 okt. '20

« Vorige 1 2 3 Volgende »