Internet bundel in de EU.

29 januari 2023 - Gandia, Spanje

Nog geen Valencia II en III. En ook geen Cullera. Inmiddels staan we bij Gandia.

Oorzaak afspraken over de hoeveelheid GB in de EU. Om over internet te beschikken hebben wij op onze telefoons een beperkt abonnement internet. Daarnaast hebben een onbeperkt internet gebruik voor onze Router bij Vodafoon (de enige provider die dat toestaat). Dat wil zeggen alleen in Nederland. De Europese regels mag dat niet en is beperkt voor ons abonnement tot 40GB.

Die was rond de 25ste jan al bijna op. Dus geen foto’s of video’s uploaden en verhalen. Onlangs heb ik mijn telefoon abonnement wat aangepast waardoor ik weer gebruik kan maken van internet en mijn blog kan hervatten. Echter zonder foto’s.

1. Martien Pas:
    30 januari 2023
    Ook niet leuk [kun je geen goed koop abonnement met een Spanse tel.beheerder nemen]
  2. Charles en Ans:
    3 februari 2023
    Hebben we naar gekeken. Ook dat isduur en vaak niet kunnen inzetten. We zijn door vier landen naar Spanje gekomen en moeten ook weer terug. Portugal willen we ook bezoeken. Dit is de beste optie. Soms een beetje zuinig doen.
  3. Wim van der Wiel:
    30 januari 2023
    Wat sneu en vreemd dat dat niet in Europa mag. Maar goed. We hopen dat jullie je wel vermaken met alles wat je tegenkomt. En als jullie hier weer in de buurt zijn hopen we de foto's wel te zien. Geniet ervan en de hartelijke groeten.
  4. Charles en Ans:
    3 februari 2023
    Sneu wel. Maar we moeten ons wel bedenken, dat zonder Europa geen vrij internet verkeer is, geen euro, grenscontrole, etcetera. Leve Europa, leve het reizen.
  5. Wim van der Wiel:
    4 februari 2023
    Helemaal mee eens, maar de foto's mogen niet ontbreken.